Saturday 8 November 2014

shopping dengan NILE

Setiap bulan kalau korang gaji apa akan korang buat dengan duit tu??bg wanita tak kn terlepas la dari dunia shopping kn..macam aku gak hihi..dan aku bukan kaki shopping jugak..setiap bulan nak shopping..tengok bajet dan keadaan..kalau ada duit lebih shopping la sikit untuk diri sendiri..klu ad lebih lgi bnyk apa salah berlanja untuk ibu bapa kita kn..tengok la next2 pulk ingt nk belnja mak aku pulak la hihi..eah dah panjan lebar pulak cita..ok..hari khamis hari tuh aku tetiba gatal nak shopping online ni..baca dari blog blogger2 pasal nile macam tertarik pulk aku nk beli..pandai taw depa ni..hmm..pastu apa lagi..aku klik2 barang aku beli..dua barang jer pon la hihi..baju n beg..aku memng nk beli beg pon..memandangkn beg aku dah lusuh..waaaa hebat tak aku..sampi lusuh ok pakai..masa aku order baju pulk..aku main agak2 jer ukuran aku..last2 x muat!! Ambik..nasib murah hihi..




Ni model yng pki cantik jer kn..ko nak tengok model lain pki x?


Ni la modelnyer..serupa mcm nangka kena balut jer..ni la akibatnyer perasan kurus..ingat muat la kn ahaha..nasib adik aku kurus..so aku bg die la..


Ok yang beg aku puas hati..senang nak masuk fon aku n purse aku yng besar gedabak tu haha..actually ada warna black jugak..but aku pilih kuning..menyala sikit: D


Clise up sikit my beg yng sweet n comel tu hihi..

Ok buat masa ni aku puas hati barang dari nile ni..perkhidmatan pantas..aku order khamis hari esok nyer sampai..terbaik..hihi..next time boleh la shopping kasut pulak kn.. baju?? Fikir dua kali la..aku memng takut klu nk shopping bju through online..sebb aku kn fat susah nk cri size..kadang size L but cutting kecik..tu payah huhu..senang p kedai try kat fitting room..klu beg..accesories boleh la..

Total belanja for the month: 
 Baju= 15.40
Beg = 17.50
Pengeposan= 6.00
                      ——-------
                      =38.90
                     ____________

Itulah harga semuanyer untuk shopping untuk bulan ni haha..murah kn..aku kn jenis x kisah..murah ke mahal: )

Ok bye ~~










No comments:

Post a Comment