Friday 7 November 2014

pizza giant

Hai...

Entry ni bukan aku nk ckp pizza tu besar ok..but pizza aku beli dari pasar raya giant hiwhiw..aku ni bukan jenis seorang yng nk p makan tempat class2..makan kat hotel ke oh tidak..kalau sekali sekala boleh la kn haha..aku seorang biasa tak kisah makan warung ker kedai biasa ker..semua boleh terima di tekak aku..tpi bersyarat tmpt tu sedap n bersih...ok kesimpulannyer di sini aku tak kisah x makan pizza hut ke ap..pizza giant pon sedap jugak..



Errmmm sedap n hot lgi..rm 5 jerk..aku sorng mkn..mak aku jamah sikit hihi..
                          Tekak aku sume sedap jer..
Kalau p giant aku suke p part bakery2..macam roti ada..wooo...tahan jer iman nk beli..keh2..ada roti pizza..roti cheese..donot ah segalanyer adalah haha..so korang terjah giant jgn lupe p part bakery untuk buat minum ptg hihi..

P/s: aku pon nk buat pizza..kita tngok la jadi ke tidak..hoho..

Ok bye:)










No comments:

Post a Comment