Thursday, 23 October 2014

Port dickson

Assalamualaikum..
Masa minggu2 lepas hari raya aidiladha aku n family p ke port dickson..x tidow pon just bermandi manda jer..siap bawak makanan raya ke pantai hoho. Tpi aku x makan pon..kenyang lagi..aku makan kopok jer n air bergas..


Abang aku drive..mak abah naik kereta lain


Adik aku..


Cer cari mana aku haha..payung bawak dari umah..kalu nk sewa rm 30


Ni apa nama aek..aku pon x taw perahu jer aku pnggil bawak dri umah..ni memng ada kat umah..dh lama abah beli untuk tngkp ikn kat sungai dulu 😄




Menikmati pemandangan ciptaan Allah di bumi ni..aku suke tngok awan..hujan..bulan..bintang..matahari..salji..this is me..aku pncinta alam 😊

Aku mandi kejap jer..aku duk dlm perahu diorang yang bawak..sebab aku mkin besar mkin takut pulk dengan air maksud aku air laut la haha..aku x taw fobia apa..klu setiap kat laut aku pikir macam2 memang jadi takut la kan haha..
Ok jumpe lagi..sapekah baby tu..next entry la..

~pen off~






No comments:

Post a Comment