Wednesday 29 January 2014

Hospital Pakar Muar



Salam,lama sudah aku tak menaip di blog..Pada 27/1/2014 aku ada apointment untuk buat scan MRI di hospital muar.Ini adalah pengalaman terbaru aku,aku memng jakun la sikit sebab aku ni x pernah buat rawatn apa-apa dekat hospital,ni la kali kedua la aku kena p hospital lagi untuk buat scan tuh..Kali ni pun kena cucuk jugak...Nasib doc yang cucuk aku tuh berpengalamn haha..Aku tak rasa sakit lannsung kena cucuk..Lepas kena cucuk tiba la masa aku kena masuk dalam tuh untuk scan..Macam nak gambarkan mcm mana situasi dalam tuh,seperti gambar kat bawah ni..


ni aku google jer keh2..Dalam tuh tak dibenarkan bawak fon

Dalam tuh memang bising ad macam bunyi so diorang pasangkan radio untuk pesakit tak rasa bising sangat,Kira dalam 1 jam jugak aku berada dalam tuh..Tujuan aku buat MRI ni sebab telinga aku ada masalah sikit so dia suh wat test ni untuk taw apa masalah aku hadapi..19 Februari akan taw jawapan nya..Yang aku taw ko nak buat MRI ni mahal..Ye idok aku tak taw la kos dia berapa sebab aku buat free jer hihi..Untungkan..



Photo

Tunggu turn untuk dipanggil dalam satu jam jugak tunggu,,Muka jakun ko nyah! haha..tak pernh pakai baju sebegitu ker nyah haha


Photo

Selfie hihi..Tudung mak buat..love it selesa sangat..

p/s Jop layan be careful my heart dekat tb 3..Best jugak cita filipina tuh

~pen off~


No comments:

Post a Comment