Friday 18 October 2013

Im coming

Salam, di hari jumaat yang mulia ni aku tetiba jadi rajin lak nak hapdet blog setelah berbulan bulan aku tingalkan huhu..Mood aku datang ni sebab aku sekrang sedang menggangur haha..(dengan bangganya) padahal bosan jugak ni apa nak buat melainkan melayan anak anak aku yang bermacam ragam (anak kucing ok) :D

Aku pun baru abis belajar n still find work suitable untuk aku cehh berterabur english aku..Harap ada la company yang sudi ambil aku kerja..haishh..and aku promise kali ni aku tak akan malas lagi!haha..bukan apa,ok la aku cerita la..aku lepas abis belajar aku ada dapat kerja sebagai QC..Tapi tak sampai sebulan aku benti hehe..sebab adalahhh :p .malas aku cita buat aku sakit hati jer imbas kan balik hee..Aku kerja bulan september..Now hampir sebulan aku duduk rumah..After convo aku tekad nak cari kerja,.yeah semangat!

Sebenarnya dari semalam aku kepunan oi nak makan lasagna, sampai sekarang tak dapat lagi menelan lasagna, yang dapat telan air liur jer tengok gambar hee..petang ni  aku nak pergi cari barang dengan mak,,Aku kalau nak beli barang ker apa mesti ajak mak sebab aku rasa kekok kot jalan mall sensorang..Ok pelik pelik jer aku ni hee..Maksud aku lau pergi mall ker lau kedai depan tuh buat apo nak teman kan haha..Nanti aku dah kahwin sapa lagi nak teman aku berbelanja, dah tak ada nak panggil mak2 lagi..huaaaa..So siapa yang akan jadi bakal suami aku perlu meneman aku lau aku nak berbelanja ke apa..(Wajib mesti ada Teman) kehkeh..

  Eee..tak sabar ok nak masak and ngap lasagna..Wa kempunan ni..Ok byee..







No comments:

Post a Comment