Sunday 5 August 2012

Meet again :)

Assalamulaikum..
Hujung minngu ni tak tahu nak buat apa,lagi-lagi bulan puasa ni nak jalan pon tak larat panas terik..Raya pon tak lama lagi, aku pon tak ada persiapan sangat jer..last-last minute nanti baru terkial nak cari baju..Mana tak nya baju kurung aku semua dah kecik..hampeh..dasar gemuk! ;p . Berat aku pon dah nek, ingatkan puasa ni boleh la turun sikit berat badan, but still sama :( sedih tahu sedih :(
Aku nak guna produk2 yang slim2 mcm dalam iklan tuh takut la..

Ok actually semalam 4/8/2012-sabtu aku jumpa sama my gemuk ahaha..Kita jumpa pon sebab aku nak bagi baju raya yang aku jahit untuk dia..sebahagia aku jahit, sebahagian mak aku jahit haha..jahat eak..Bukan apa mak aku ni memng express kalau jahit, nak harap aku terkial-kial..walaupun aku belajar course fashion-fashion :)
Tak per aku still masih belajar huhu..Ok, Aku Happy kot dapat jumpa gemuk tuh..Padahal bulan lepas dah jumpa..Mr.Z thank yer sanggup datang dari uitm melaka semata-mata nak jumpa saya ni. Banyak sangat dah saya ni susahkan awak kan..perjalanan melaka ke segamat dalam sejam lebih jer..Tapi tuh la aku kecian kat dia huhu..Cepat cepat la  masa berlalu yer..saya nak tunggu lamaran awk..ouuuchhh..apa  la aku merepek jauh sangat ni :D

Aku & Dia (Like twin )

I love u :)

Mr.Z :)
Rambut cacak konon haha..

Ok tuh jer la nak kongsi..I hope my dream want he be my husband will come true amin :)

Selamat Berpuasa~ ~Jangan Ponteng, Always mind Allah always beside us :)
Assalamulaikum...


No comments:

Post a Comment