Saturday 15 September 2012

My New Kitten

Asslamulaikum semua..Hari ni rasa nak update banyak cerita haha..Blog aku pun dah berhabuk lama aku tak bukak..cian baby comei aku ni..Ha design pun dah berubah baru..Yeala dah nak dekat bulan 10 beb hiwhiw..Hai pejam celit pejam celit dah nak masuk tahun baru kan..Sedihnya..:(
Ok first sekali aku dah dapat result untuk semester 4!!Alhamdulilah aku dapat pointer yang tak pernah aku target...Ini pencapaian aku yang paling terbaik..Harap semester 5 boleh mencapai 4 flat..Biar mak abah terkezut abis haha..Yang penting aku boleh tengok mak ayah aku tersenyum melihat anak-anak dia berjaya..:)
Boleh tak aku nak bagi satu nota untuk mak abah aku hiwhiw...
-To mak n abah akak (aku) berjanji akan belajar betul2..And after graduate nak tolong mak abah..Tak nak susahkan mak abah..Im promise!!!Kalau aku ada sejuta wang aku akan bagi mak abah aku untuk buat perbelanjaan...tapi belum ada rezeki lagi..

Ok berbalik cerita di atas..Aku ada anak kucing baru!!Dia lah penyeri aku,dia lah kawan aku dekat rumah..Actually ada oraang buang dia..Mula-mula aku jaga dia susah sangat..Yeala jaga anak kucing perlukan ibunya untuk menyusu..Dia asyik meow..Then aku mula jinakkan dia,kasi dia main and terus aku jadi sayang kat dia hehe..Dia mengigatkan aku pada arwah di hitam..Happy nya dapat kucing yang aku impikan selama ni..aktif,kuat menyakat geram aku..Aku namakan dia Baby Boi (jantan),kalau dia tak dengar aku panggil aku panggil hitam jer..And dia tak dengar jugak aku panggil meow terus..Baru dia faham haha..Jop la layan gambar dia :)


Baby dengan bear nye


Saksikanlah perutnya yang boroi sudah haha..

Mana aku tak cakap aktif
tengok jer gmbar tuh..tengah syok melayan tali haha..

Ok tuh jer la untuk hari ni..Aku nak mengundur diri..Nanti free lagi aku update lagi kisah si tecik ni yer..Ok bye, Assalamulaikum :)

No comments:

Post a Comment