Monday 30 July 2012

Kiki mengandung??



Salam, morning u oolss..
Hari ni nak story sikit pasal kucing betina aku..Kiki namanya..Dalam 2 bulan lepas dia dah mengawan dengan si kucing jantan aku jerry..Tahun lepas(2011) dema pon ada mengawan tapi tidak ada hasilnya..My mean baby kitten la heee..And tahun ni diorang telah mengawan..Happy kot aku haha..Aku harap sangat kiki dapat bagi aku baby kiiten..Lama aku impikan anak kucing..Mak abah cakap kiki mengandung..sebab puting dia ada keluar air..Apakah tandanya kiki mengandung??aku pon tak tahu la..tengok perut macam tak do isi jer haha..Ya allah berilah rezeki padaku ya allah!!Kiki kiki, kalau mengandung jaga baby tuh..dia asyik melompat-lompat, aku yang jadi risau -,-
Ok kalau ada berita terkini tentang kiki aku akan update lagi heee...
Assalamulaikum..

No comments:

Post a Comment