Friday 13 July 2012

Happy Birthday-19thn^^

Assalamulaikum..
Lama dah tak update blog ni..buzy la kan..hehe..Dengan assigment,test..Tak sabar nak cuti sem August ni..Nak tido sepuasnya haha..Selalu pagi-pagi kena bangun..Tapi memng wajib  ok kita orang islam wajib bangun pagi oke(Melaksanakan solat subuh :))

Oke la nak mula cerita hehe..Sabtu lepas(7/72012) sambut birthday saya sama orang tersayang..first time kot sambut birthday sama buah hati :)
Selalu sambut dengan pamily jer..Ni sambut dengan si dia..Aku dapat lihat pengorbanan cinta dia kat aku..ceh jiwang la aku ni haha..Thank my sayang sanggup buat apa semua demi kebahagiaan saya..Terharu sangat..
And sekarang aku dah 19 tahun..Muda lagi ;P..and arap selalu muda wakaka..
U are my heart sayang :)

tada..hadiah saya!

Ok la..tuh jer nak share..bubye3!!

1 comment:

  1. happy belated birthday..may allah bless u :)

    ReplyDelete