Tuesday 3 April 2012

31/3/2012-sabtu(sweet moment)

ASSALAMULAIKUM..HAI:)
Lama dah tak update blog..hehe..Minggu lepas i meet him..Akhirnya saya dapat jumpa jugak dengan dia..Thank god kerana bagi peluang kepada kami untuk bertemu..walaupun sekejap tapi saya tetap akan ingat sampai bila-bila..Perhubungan jarak jauh bukan halangan bagi kami..jika kita ikhlas and setia insyallah hubungan kita akan baik..Kami bukan macam pasangan lain setiap hari dapat jumpa..sedih kan..tapi tak apa..suatu hari nanti kita akan bersama-sama..Pada my first date tu saya dapat tengok muka dia jelas-jelas,dapat pandang mata dia heehe,dapat kenal hati budi dia..Dialah yang terbaik untuk saya...Insyallah..


Saya&zul :)


Miss u a lot ><

OK..tu jer la nak cita..harap dapat jumpa awak lagi Mr.zul :)

ASSALAMUALIKUM 

No comments:

Post a Comment