Friday 30 March 2012

u are my love

Asslamulaikum :)
Entry yang tak menarik pun..I just want talk I LOVE U to my hero..Why we must fight..why..i don`t want we like this..I want our relationship as previously..Im sorry if i make you angry,bad mood with me..Saya tahu saya ni degil,sukar terima nasihat and banyak lagi sifat buruk saya ni kan..But saya cuba untuk jadi pasangan yang baik untuk awak..Insyallah..awak pless jangan pikir yang bukan-bukan pasal saya ea..I only have u..only u..We are have promised right, we'll have to live together no matter what happens though..you are spirit for me to go far.. 



Engkau adalah sinar untuk aku
Engkau juga adalah kuci kehidupanku
Engkau adalah peneman hidupku
Dan engkau juga adalah kekasihku selamanya...








Ok..Asslamaualaikum :)

No comments:

Post a Comment