Saturday 3 March 2012

Can I?------------

Assalamualaikum,,hai..
Sebenarnya tak ada idea la nak cerita apa..hehe..tetiba la pulak pagi ni aku terpikir and dreaming sorang-sorang haha..macam-macam la yang aku pikir kan..Sebenarnya aku berangan CAN I BE a PROFESIONAL FASHION DESIGNER like Rizalman tu hehe..Bidang aku belajar sekarang pun ada menjahit-jahit ni..Aku tak minat pun..tapi lama-lama tu jadi minat and seronok jahit,,yang paling tak seronok bila benang putus..kena
training kan balik..dah la aku tak pandai guna mesin auto yang besar-besar ni haha..Aku nak tunjuk kan salah satu kerja yang aku ada buat hehe..;)

Ni pyjamas yang aku buat hehe..ada seluar..tapi aku tak sempat nak ambik pic..

Now aku tengah nak siapkan garment untuk midsem ni..nanti aku upload pic bila dah siap ok..
Fashion baju tuh macam gambar bawah ni:


Cantik kan..hehe..aku suka fashion baju ni


Baju aku nak buat tuh warna oren..ok ker warni ni ><
aku tengok macam ada something wrong haha..

Ok la..nanti dah finish semua aku upload iya hehe..
p/s aku bukan nak menunjuk..cuma sharing jer hasil kerja aku ni hehe..
Ohh im forget..aku harap sangat aku boleh jadi seperti Rizalman tuh hehe..he is my adore..


~PEN OFF~

No comments:

Post a Comment