Saturday 3 March 2012

Big Apple Donuts

Assalamulaikum..
helo..fazlin here hehe..petang tadi aku makan donut kesukaan aku..yeah..happy gilak..perut aku lagi tengah-tengah lapar..masa yang bagus kakak aku bawak balik donut..banyak pulak tuh..sampai perut aku pun dah  full..kih..tapi aku teringat abang n adik aku..kalau diorang ada mesti nak berebut haha..ni aku sorang-sorang kat umah jadi aku makan la sorang tanpa bergaduh haha..korang kat sana aagak2 sedap tak makan..cian abang and adik aku hehe..><
Berbalik pada cerita aku suka gilak donut jenama big apple..memang lembut lah nak makan..and macam-macam rasa,warna yang menarik perhatian aku hehe..

Ni kakak beli yang kecik dan yang besar..comelllllll><
terliur x?:p


aku makan-makan boleh pulak donut aku jadi macam bentuk muka..sangat cute la hehe..dia mcam senyum dekat aku jer :)

jemput makan u ollsss..Big Apple Donut always be my favourited food :)
Nice and sweet :)
k bye^^

~PEN OFF~

No comments:

Post a Comment