Tuesday 7 February 2012

Bila air mata aku mengalir

Salam,,hari ni mood aku sedih jer..entahla aku pon tak tahu kenapalah air mata aku ni mengalir jer..tetiba aku rasa menangis jerrrr...Mungkin aku rindukan adik aku (huda) :(
Selalu kalau dia nak balik ke asrama aku tak ada la menangis,tapi hari ni aku asyik menangis jer..dari dia pergi tadi sehingga sekarang..Aku rasa hidup aku bosan tanpa adik aku hmmmm..Kalau aku ada problem ker,tension ker apa semua aku lepas kat dia,dia la orang yang sudi nak dengar masalah aku..Hari ni juga aku sebal,bengang nya..tapi aku dah ok sekarang..huhu..asyik kena marah jer dengan orang dalam rumah ni..tak boleh ker kalau nak panggil aku dengan elok-elok..mana tak sakit hati aku ni nak pangil aku mesti jerit-jerit macam aku ni pembantu rumah jer...HAishh,yes aku mesti kena bersabar and kuat semangat..aku tak boleh lemah macam ni..come on lah linnnnn..Aku sedih pon tak ada sapa tahu,aku menangis pon tak ada sapa tahu..sebab aku tak nak tunjuk dengan diorang aku sedihh...hmmm...walaupon aku kena marah jer aku sayang diorang semua..:)

bye ~,~

No comments:

Post a Comment