Monday 6 February 2012

I love u all..

Salam..
Hari nak cerita tentang orang yang paling penting dalam hidup aku..:D
tanpa mereka semua mungkin hidup aku tak sempurna..mereka selalu bersama aku..and sehingga sekarang kita masih berhubung,bersama ketika senang dan susah..Aku sayang kamu semua..walaupun korang tak tahu..Dia adalah...
                                                                     


Ni mak aku..hehe..sayang mak sangat2.walaupon mak kuat membebel :D

 
                                       
Ni abah aku..sayang abah juga..:)




Ni adik aku(yang nmpak gg)..cute tak?ha jangan puji nanti kembang pulak budak tu haha..Dia la yang paling aku rapat dalam family..dalam sehari memng tak pernah lau tak gaduh.ada jer benda yang kitorang nak berdebat haha..kelakar la..aku sayang ko sangat-sangat..muuuuuahhhhhhhhhh...

                                      




Ni kawan lelaki rapat aku ,teman hidup n bakal suami aku haha..(amin)
Kalau nak tahu aku ni tak ramai pon kawan lelaki haha..mungkin tak ada keserasian kot
Tapi dengan dia ni lain..kenal bapa bulan n terus couple,sampai sekrang kitorang masih together..
Aku harap hubungan kita akan kekal samapi bila.Keikhlasan amat penting untuk sesuatu hubungan (aeh panjang lak ayat aku :D)


Cute tak budak atas ni hehe..mestilah cute kawan aku :D.ok nama dia fazlyna..nak dekat jer denagan nama aku kan..Ok aku ni susah sebenarnya nak ada sahabat baik.semua nya kwan biasa2 jer..tpi dia kwan paling baik and boleh dipercayai..kitorang sebanarnya satu sekolah and  mula rapat form 4..sebab dia satu kelas dengan aku..dalam kelas dia la yang paling pandai..Untung aku dapat kenal ko hehe..sekarang dia belajar poli,bestnya kan..hehe..k faz jangan pernah lupakan aku taw!sayang ko hehe..:)


K...Actually ada lagi bestfriend yang rapat dengan aku..tpi tak ada pic nya..gambar-gambar dia ada dekat enset yang dah rosak..so gambar nya tak boleh open lagi :(
Nama dia ezzati..Kawan aku dari darjah tiga lagi..until now kitorang masih text and call lagi..dia banayk tolong aku..dia pandai sangat..and aku tak pernahlupa dia ajar aku subject matematik..waktu abis jer kelas kitorang jumpa belajar sama-sama..rindunya nak belajar sama-sama..hehe..sayang ko sangat2..mmmmuuuahhh...


ok la,penat tangan menaip ni..bukan yang dekat semua kat ats jer aku sayang,but im also love all my family and all my friends yang selalu ingat aku..huhu..love u until when-when..Hope hubungan kita tak akan putus :)

BYE :)


                                     

No comments:

Post a Comment