Saturday 25 October 2014

my first anak buah!

Siapakah baby ni??

Ni anak kepada abang abg aku..masa gambar ni diambil dia baru dua hari..lahir kat hospital kuantan..
Ni first anak buah dlm family..selalunyer main dengn ank cousin..haish tak sabar tengok dia besar..boleh aku buli die skit2 ahaha..Rupe die ikut sapakah?mak ayh die? Nenek atok die?or mcm makcik die :D


Ni la mak ayah nyer..hoho..

Lupe Pulak aku memperkenalkn name baby hihi..


Ha..sedap x nama saya..x silap aku betmksud penghuni syurga..maaf klu salah..aku pon x taw la nk pngil ap..tpi mcm sedap klu pngil ryan kn..mcm macho skit: D

Ok meh tengok gambar ryan ea..




Alololo..behave jer budak ni..kalau menangis..aduh menyengat telinga haha..


Ryan dengan aunty lin


Rambut dah botak..mate cepet ikut sapa la ni..huhu..


Nyenyak tidow!


Tengok tidow lagi haha..


Aunty ryan nk masuk gak ngan abe besar dlm ni; D

Ok abis introduction tentang ryan..t kita update lagi la ea..solat zohor jop kawan2...

Sebelom terlambat nak ucapkan selamat tahun baru 1436 hijrah bagi umat islam: )

Semoga kita semua dapat hijrah kearah yang lebih baik..insyaalah..
Ok tata!










No comments:

Post a Comment