Friday, 3 October 2014

Aku pantang betul la

asslamualaikum semua...
tajuk dekat atas berkenaan dengan kisah baru tadi terjadi...masa aku menaip ni aku tengah marah dengan sikap pemandu ni haha..kat sini la tempat aku meluahkan marah aku kan..puas ati rasa bila dapat meluahkan..ok berbalik pada cita tadi jam 8.30 p.m aku otw balik dari kedai nak balik rumah...dan tiba2 kereta tu nak mengundur2..dah taw ada kereta belakang tak payah nak undur2 kan..aku memang tak suke sikap pemandu yang macam ni..after aku dah jalan ada pulak lagi satu hilux nak mengundur..aku apa lagi hon sekuatnyer...aku hon biar pemandu tu alert sikit dengan pemanduan...aku bukan nak angkut bakul sendiri taw tapi aku sememangnyer pemandu cekap,dan tak cuai dalam memandu...bila pandu kereta aku memang tak akan main fon..bila nak undur pon aku akan pasti belakang tak ada keta baru undur..biasa la perempuan bawak keta lebih berhati kn berbanding orang lelaki haha..dah abis cita aku..sekian :D

p/s : aku suke abah aku memandu berbanding abang2 aku memandu..sebab apa diorang memandu macam rasa nak terkeluar dari kereta pon ada haaha..

No comments:

Post a Comment