Friday 8 August 2014

Raya2014

Salam..selamat hari raya bg umat islam semua..amacam raya korang happy tak..raya aku kali ni sinple jer..happy dapat meluangkn masa bersama family..macam biasa raya kitaorang berkumpul untuk sesi bermaafan..sesi mengemukkan badan n bergambar..abis jer solat sunat raya aku dik beradik beratur nak bermaafan..jop check it out gmbar jer

mula dri kecik ker besar ea haha..ni ank buah aku..ank my cousin..comel kn..



eceh posing kemain ank dara ni taw..

ni adik bongsu aku


ni abg aku yng keempat
tengok posing jahat..mak tengok !!haha..eah aku lettew menyelit..hee..btw gmbr aku xad..diorng tak sempt amik..katanyer aku cept..ea la aku tkut wat drama air mata kang kat situ ..dah la aku bnyk wat salah kah2..



ni kakak aku..masih single..nak kenai ka?haha

ni cousin belah ma aku..btw tinggl abg aku yng sulong ..kelima n ketiga x ad..yng abg ketiga beraya umah wife..yng first n klima bntai tido..haha..


ini candid ok..alahai sweet nyer keh2..


kosong-kosong yer abg ..pndai jer aku wt ayt hihi..love mak abh..





aku ngn kngh n mak..aku gemok..i know..but im cute hee..


aku ngn adik n ain


pastu x lupa p melawat kubur arwah atok aku belah mak n abah...


sambil aku bergembira aku tak kn lupe saat indah aku bersama atok akudah dua thun beraya tnpe die..especially belah mak aku..
throwback pic arwah atok sekeping untuk kenangan

alolo..comel kn..semoga atok tenang dekat sana..al fatihah..

ok tu jer untuk aku kongsikn first raya aku..kedya ketiga nanti la bila aku rjin..ni aku update guna fone haha..ok salam dari faz..)

No comments:

Post a Comment