Saturday, 17 March 2012

Good bye Hitam :(

Hello..Good morning :)
Ok untuk hari dah masuk 3 hari kucing kesayangan aku dah pergi..14/3/2012(rabu) tarikh dia pergi untuk selamanya..yes aku memang tak percaya dia dah tak ada..sebab dia kucing yang aktif,ceria,peramah and semua ada dekat dia..tak ada dia..tak ada la keletah dia yang boleh buat aku gelak setiap hari..and paling aku sedihh dia mati tanpa sebab..aku tengok badan dia ok jer tak ada darah apa pun tak ada..hmmm ni semua takdir Allah kan..dia merancang semua ni..aku hanya mampu berserah jer..Aku rindu sangat nak peluk dia,nak cium dia,nak timang dia..rinduu sangat taw!!.orang lain tak akan faham persaan aku ni..sebab aku memang rapat gila dengan hitam..Hitam semoga kau tenang and aman dekat sana oke..aku selalu ingat kau and selalu doakan kau..dont forget me..doakan kesejaahteraan saya disini yer..we love u :)
ok dah la..aku rasa nak menangis lak teringat kan hitam..


 Memori aku bersama hitam..sweet kan dia..indunya kat awak hitam :(

Hitam dah x ad selamanya..so pity u hitam..and paling sedih saya taksempat nak bagi awak makan tuna yang saya beli..hmm..tak ada jodoh kot..semoga tenang disana..saya baik2 jer disini..memori kau dan aku selalu terpahat dalam ingatan :)

No comments:

Post a Comment