Thursday 22 December 2011

Sharing is caring..

Hye ASSALAMUALAIKUM...hari ni aku nak cerita bagaimana nak rambut kita selalu kelihatan cantik,bermaya and paling penting tak ada kelumumur..selalu2 korunk kalau shmpoo mesti guna REJOICE,PANTENE,SUNSILK and banyak lagi jenama atau pon tak bershampoo haha..just kidding..Semua perempuan nak memiliki rambut yang menawan kan..mcm aku jugak..Ok meh aku share sikit produk apa la aku pakai selalu nak rambut cantik ni..jeng3..


Ni la product aku guna actually ni my sis yang belikan..hehe
  
Aku bukan tamak ea pakai sampai dua 2 heh..Sebelom pakai  kena pakai yang botol kecik 2 dulu selama 45 minit, then baru la boleh la basuh dengan botol besar 2..Memag berbaloi la..x mahal pon..Rm 10 inggit jer..Selamat mencuba..hehe..Saja jer share2..Hope enjoy ea..:)

Sorry la kalau semua entry saya ni membosankan..huk3..ok ASSALAMUALAIKUM...


#Eh ada tambahan sikit..yang botol kecik jenama FRANCH(HERBAL HAIR OIL) and botol besar tu SANLA SHAMPOOSANLA 

No comments:

Post a Comment