Saturday 24 December 2011

Saya mesti rindu awak..:(

ASSALAMUALAIKUM..mat pagi all..hari ni hari sabtu-24/11/2011..My mood ok jer n rushing for final exam 31 ni..eee berdebar2 jantung ku..huh!saya mesti rindu awak bida..plisss.. jangan balik hostel :(
tetiba rasa sedih ni..saya keseorangan kat rumah x ad teman la nanti..yang ada kiki jerry n pak tam la t teman aku :(..nevermind la..i will let u go..for your future rite..errmmm...next year u SPM..Rushing skit..tapi jangan la sampai pening dah la haha..Saya nak awak tahu saya sunyi tanpa awak..ermm..x ad nak gaduh,x ad tempat nak berdebat ha semua la..i will miss fight with u la..:D

Nasihat saya untuk awak..jaga diri kat sana,,jangan nak cengeng jer,,makan banyak sikit,,belajar betul n jangan nak bercinta cintun jer ae..Dah abeh SPM tu baru ler pikir tu semua..U can do it baby..U said want get 7A'S rite..i believe u can get 10 A'S..I always for u..Solat, berdoa jangan lupa kay..last word for u..I LOVE U SISTER...



No comments:

Post a Comment