Friday 11 September 2015

wedding of the year abg aku (tb story)

Assalamualaikum..kejap on off mood aku nk menulis kat blog aku ni..tapi rasa nak share gak la walaupon cerita ni dah basi..sebab aku rasa aku lum post lagi kisah gambar untuk tetepan anak cucu aku pokda dia punya majlis perkahwinan haha..sebelum gambar hilang baik aku tepek sini..sebb laptop n fon aku ni ngok ngek sikit..geram jer..semalam2 memory fon aku wat hal..sume gambar tak pasal hilang..geram tak geram..hmm..Abg aku yang kahwin dulu abg aku no 3 dan pon ada sorang anak rayyan nama nye/japan haha..dah dekat dua tahun la gak kahwin aku pon tak ingt tarikh,,x kuasa lak aku nak mengimbas bila abg aku tu kahwin wakaka..so jom layan gambar mereka semua..gambar aku kurang sikit la ae..aku ni syok sendiri sebb aku suke tangkp gmbr sendiri jer haha,,bila turn orang nak tangkp gmbr aku segan sikit laa..tpi cube biasakan haha..

READY?

ni abang long aku..masih single sekarang..
boleh contact i kalau berminat keh3

ni bakal pengantin..apa dia tengah buat?

ohh isi duit mas kahwin dalam frame..lawa n teliti 

bersedia salam tok kadi..

dengan sekali lafaz sah jadi suami istri..welcome to our small family akak ipar ku..
bagai pinang dibelah dua..

ni belah laki..yasin kumpulan wanita taman yayasan

tetamu yang hadir ke repsesi kahwin abg aku tu..sebb perkahwinan pertama dlm family tu ramai skit antara kawan abah mak dtg..next time dah x jemput ramai dah..katanye hehe..hmm..terpikir lak wedding ku nk mcm mne tettt hee..

pink uolls..cantik2

selepas selesai kenduri tugas untuk mencuci segala teluk belanga kita serah pada abang2 ea haha..

dan alhamdulilah semua berjalan dengan lancar..saya bagi pihak keluarga mengucapkan tq pada tetamu yang sudi hadir ke majlis keluarga kami..andai ada terkurang harap dimaafkan..

OK jumpa lagi next entry kisah kahwin aku pulak..tett..calon dah ada..tapi belum ke ikatan sah aje haha..andai ada jodoh sama si dia adalah..doakan la jodoh kami dipercepatkan :)

Assalamualikum^^








No comments:

Post a Comment