Sunday 11 November 2012

KIki dah beranaK??

Hai salam for yang sedang baca blog aku ni..kalau ada la hak3..
Lama kot tak update blog..perhhh sampai terbesin2 ni habuk yang banyak :p
Ha itu tipu kih3..
 ---------------------------------------------------------------------------

Ok actually nak kongsi cerita pa u olls yang aku sudah dapat adik baru...hehe..Yeah jangan jeles ok..adik kita sangat comel..tiut miut la!haha
Ok adik aku tuh adalah seekor kucing la haha..Pada 1/11/2012 Kiki telah terberanak..ok aku memang tak pikir langsung ki akan bernanak secepat tuh haha..n paling teruk aku tak tau dia tuh mengandung lagi haha..mana tak nya baru keguguran dah bernak pulak..Haiishhh aktif jgak kucing aku ni hehe..
Apa-apa pon ni la rezeki dari ALLAH..selama 3 tahun menunggu finally kiki ada anak jua hehe...ok let cekidot the cute picture my cat!!


Comel kan??Ni hari kedua :)


Ni ha mak ayah kepada budak 3 ekor tuh hehe..

Ok sebenarnya anak kiki sekarang tinggal 2 ekor..seekor lagi baru jer mati..:(
Tapi x apa la redha jer la..Hope dia tenang..i always pray to all my cat tenang di alam sana :))

Ok tuh jer la nak kongsikan..Gnite korang..

No comments:

Post a Comment