Thursday 26 April 2012

i want travelling our malaysia!!

Asslamualaikum..And good morning :)

Lama dah tak update belog ni..hari ni cerita tentang impian aku selama ni yang belum tercapai huhu..sedih kan2..Semua orang ada impian masing-masing..Impian aku selama ni ingin melancong seluruh malaysia..Then baru la nak menjejak kaki ke negara orang..Wah best nya kan kalau dapat travelling ni kan..

Antara tempat aku nak sangat pergi ker Langkawi,kawasan pulau yang airnya kebiruaan,pantai walupun aku takut dengan air ni haha..

K aku teringin ke sini..==
(Pulau pangkor,perak)


Pulau perhentian..who can bring me go there ><

Semua gambar-gambar tuh aku curi dari cik google jer..Kalau ada rezeki ke sana aku amik gambar manyak-manyak :D
Bercuti di Malaysia pon best,tak payah p jauh-jauh ;)

Ok kepada semua yang bercuti..Happy holidays :D

Salam..

No comments:

Post a Comment